- obsługa klientów indywidualnych oraz wybranych klientów instytucjonalnych w zakresie sprzedaży produktów oferowanych przez DMBH,
- obsługa w/w klientów w związku z prowadzeniem rachunku papierów wartościowych, rachunku praw pochodnych, rachunku praw majątkowych oraz rachunku pieniężnego,
- organizacja oraz obsługa klientów w ramach obrotu niepublicznego organizowanego za pośrednictwem DMBH,
- bieżąca kontrola i nadzór procesów wewnętrznych związanych z obsługą klientów indywidualnych,
- wystawianie zleceń brokerskich przez uprawnionych maklerów,
-
trosce o wygodę i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań naszych klientów, do ich dyspozycji pozostają następujące zespoły:
Zespół Dystrybucji i Dokumentacji
Podstawowe zadania:
- prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji Klientowskiej związanej z zawarciem Umów maklerskich oraz dyspozycji Klientów,
- wsparcie komórek DMBH bezpośrednio obsługujących Klienta w zakresie prowadzenia procesu dokumentacyjnego,
Typowe czynności wykonywane w ZDD:
- zakładanie rachunków brokerskich w systemie operacyjnym oraz dokonywanie zmian na podstawie dyspozycji Klientów,
- weryfikacja formalna umów maklerskich oraz dyspozycji Klientów jak również ich zmian w zakresie zgodności z obowiązującymi regulacjami,
- przygotowywanie oraz wysyłanie do Klientów umów świadczenia usług maklerskich oraz archiwizacja dokumentów i dyspozycji związanych z rachunkami inwestycyjnymi (w tym ustalaniem haseł do obsługi telefonicznej oraz internetowej).
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących przesłanych przez Państwa dokumentów, prosimy o kontakt.