Podstawowym zadaniem pracowników POK jest realizacja dyspozycji Klientów.
Za pośrednictwem POK jest możliwa pełna obsługa rachunku inwestycyjnego, począwszy od otwarcia umowy, aktualizacje danych osobowych, poprzez składanie zleceń na GPW i BondSpot, zapisy w ofertach publicznych, realizacje przelewów oraz wypłatę gotówki.
W POK do dyspozycji Inwestorów pozostają stanowiska komputerowe z serwisem informacyjnym i analitycznym Statica.
Adres:
Punkt Obsługi Klientów Domu Maklerskiego Banku Handlowego S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa
tel. (+48 22) 532 32 32, (+48 22) 532 32 33
fax (+48 22) 532 32 35
Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji w dni robocze w godz. 9:00 - 17:00.
Obsługa kasowa jest prowadzona w godz. 9:00 - 17:00.
W dniach wolnych od sesji giełdowych lub z sesją skróconą (np. Wielki Piątek, 24 grudnia - Wigilia Bożego Narodzenia, 31 grudnia - Sylwester) możliwe są inne godziny pracy POK.
Podstawowym zadaniem pracowników Telecentrum jest realizacja dyspozycji Klientów.
Za pośrednictwem Telecentrum jest możliwa kompleksowa obsługa rachunku inwestycyjnego, począwszy od otwarcia umowy, aktualizacje danych osobowych, poprzez składanie zleceń na GPW i BondSpot, zapisy w ofertach publicznych, realizacje przelewów itp.
Pracownicy Telecentrum są do Państwa dyspozycji w dni robocze w godz. 8:00 - 18:00 pod numerem telefonu (+48 22) 690 11 11 lub (+48 22) 362 11 11.