- obsługa klientów indywidualnych oraz wybranych klientów instytucjonalnych w zakresie sprzedaży produktów oferowanych przez DMBH,
- obsługa w/w klientów w związku z prowadzeniem rachunku papierów wartościowych, rachunku praw pochodnych, rachunku praw majątkowych oraz rachunku pieniężnego,
- organizacja oraz obsługa klientów w ramach obrotu niepublicznego organizowanego za pośrednictwem DMBH,
- bieżąca kontrola i nadzór procesów wewnętrznych związanych z obsługą klientów indywidualnych,
- wystawianie zleceń brokerskich przez uprawnionych maklerów,
-
trosce o wygodę i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań naszych klientów, do ich dyspozycji pozostają następujące zespoły:
Zespół Telecentrum
Podstawowe zadania:
- telefoniczna obsługa wszystkich klientów DMBH w zakresie przyjmowania i realizacji dyspozycji oraz zleceń związanych z posiadaniem przez Klienta rachunku inwestycyjnego (dotyczy klientów posiadających Umowę umożliwiającą składanie zleceń i dyspozycji przez telefon),
- udzielanie Klientom oraz potencjalnym Klientom wszelkich informacji dotyczących szczegółów oferty i usług świadczonych przez DMBH.
Za pośrednictwem Zespołu Telecentrum nasi klienci mogą również składać:
- zlecenia kupna/sprzedaży na instrumenty finansowe notowane na rynku zorganizowanym (GPW, BondSpot) oraz anulowania, złożonych wcześniej telefonicznie lub innymi środkami technicznymi, dyspozycji,
- zapisy na papiery wartościowe oferowane w publicznych ofertach, w dystrybucji których uczestniczy DMBH,
- inne dyspozycje w zakresie usług oferowanych przez DMBH oraz obsługi rachunku inwestycyjnego.
Ponadto klienci DMBH za pośrednictwem Zespołu Telecentrum, mogą uzyskać miedzy innymi informacje dotyczące:
- stanu rachunku brokerskiego oraz rachunku finansowego,
- realizacji lub braku realizacji złożonych zleceń,
- aktualnych notowań poszczególnych papierów wartościowych oraz innych instrumentów finansowych (serwis informacyjny Reuters oraz system giełdowy Warset),
- najnowszych wiadomości z rynku kapitałowego (serwisy informacyjne PAP oraz Reuters),
Pracownicy Zespołu Telecentrum pozostają do dyspozycji naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.