- obsługa klientów indywidualnych oraz wybranych klientów instytucjonalnych w zakresie sprzedaży produktów oferowanych przez DMBH,
- obsługa w/w klientów w związku z prowadzeniem rachunku papierów wartościowych, rachunku praw pochodnych, rachunku praw majątkowych oraz rachunku pieniężnego,
- organizacja oraz obsługa klientów w ramach obrotu niepublicznego organizowanego za pośrednictwem DMBH,
- bieżąca kontrola i nadzór procesów wewnętrznych związanych z obsługą klientów indywidualnych,
- wystawianie zleceń brokerskich przez uprawnionych maklerów,
-
trosce o wygodę i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań naszych klientów, do ich dyspozycji pozostają następujące zespoły:
Punkt Obsługi Klientów
Podstawowe zadania:
- bezpośrednia obsługą wszystkich klientów DMBH w zakresie przyjmowania i realizacji dyspozycji i zleceń związanych z posiadaniem przez Klienta rachunku inwestycyjnego,
- zawieranie Umów brokerskich,
- dystrybucja jednostek funduszy inwestycyjnych,
- udzielanie wszelkich informacji Klientom oraz potencjalnym Klientom dotyczących szczegółów oferty usług świadczonych przez DMBH.
Typowe czynności wykonywane w POK:
- zawieranie Umów brokerskich,
- przyjmowanie i realizacja zleceń kupna/sprzedaży na instrumenty finansowe notowane na rynku zorganizowanym (GPW i BondSpot),
- przyjmowanie zleceń nabycia/zbycia jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych,
- przyjmowanie zapisy na papiery wartościowe oferowane w publicznych ofertach, w dystrybucji których uczestniczy DMBH,
- przyjmowanie inne dyspozycje w zakresie usług oferowanych przez DMBH,
- otrzymać szczegółowe informacje o produktach dostępnych za pośrednictwem DMBH oraz wszelkie dostępne materiały informacyjne, analityczne i marketingowe
Pracownicy Punktu Obsługi Klienta pozostają do dyspozycji naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-17:30, obsługa kasowa prowadzona jest w godzinach 9:30-16:30.